Rozszerzona rzeczywistość wkracza do działań marki Electrolux

Rozszerzona rzeczywistość w marce Elektrolux
0 0
Read Time:31 Second

Eksperci Electrolux w oparciu o najnowsze trendy rynkowe zastosowali w swoich działaniach promocyjnych niezwykłą technologię, która pozwala odbiorcy przenieść się w wirtualny świat marki i zapoznać z nowością produktową. Marka prezentuje rozszerzoną rzeczywistość (AR), w aplikacji stworzonej dla nowego odkurzacza pionowego Pure Q9.

Rozszerzona rzeczywistość

Rozszerzona rzeczywistość dla Electrolux Pure Q9, dzięki połączeniu cyfrowego świata z rzeczywistym, umożliwia konsumentom zapoznanie się z nowym produktem marki w całkiem nowy i niekonwencjonalny sposób. Dzięki obrazowi 3D możemy nie tylko zobaczyć i obejrzeć produkt z każdej strony oraz zapoznać się z jego wyglądem, ale także w sposób rzeczywisty sprawdzić, jak odkurzacz będzie prezentował się w naszej przestrzeni domowej.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
Dobry programista Previous post Czy w Polsce można znaleźć dobrych programistów?
Smog Next post Niebezpieczny smog – jak minimalizować ryzyko i dbać o zdrowie najbliższych

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Dodaj komentarz