Kasetony świetlne dla firmy – dlaczego warto w nie zainwestować?

0 0
Read Time:1 Minute, 43 Second

Kasetony reklamowe zyskują coraz większą popularność na rynku. Nic dziwnego, skoro zdecydowana większość społeczeństwa jest wzrokowcami, których uwaga zostaje przykuta dzięki świecącym elementom i ciekawym kształtom. Zdecydowanie większa część firm decyduje się na zakup takiej formy reklamy. Dlaczego więc warto w nią zainwestować?

Czym są kasetony świetlne?

Kasetony świetlne można spotkać już w dużej części firm. Jest to forma reklamy podświetlanej od wewnątrz, która montowana jest najczęściej na zewnętrznej ścianie budynku. Jej grubość oscyluje około kilkunastu centymetrów. Może mieć on formę jednostronną, w której mocuje się kaseton do ściany lub dwustronną, kiedy montowany jest on prostopadle do ściany. Nazywa się go także semaforem. Kasetony świetlne mogą przyjmować różne kolory oraz kształty.

Funkcje reklamy kasetonowej

Przede wszystkim kasetony reklamowe mają za zadanie informować osoby z zewnątrz, czym zajmuje się dana firma, jak się nazywa oraz jakie produkty czy usługi oferuje. Po drugie, istotny jest cel reklamowy. Dzięki niej firma zostanie zapamiętana, a dzięki temu jest szansa na przekazanie informacji o niej kolejnym osobom.

Równie istotny jest cel wizerunkowy, dzięki któremu można podnieść ocenę firmy na przykład poprzez oznakowanie danej siedziby kasetonami, które przykuwają uwagę. Producent reklam dopasuje odpowiedni rozmiar, kształt i kolor, indywidualnie na potrzeby swojego klienta.

Wybór technologii i cena

Zanim zostanie podjęta decyzja o zakupieniu takiej reklamy, należy rozważyć kilka czynników, które mogą mieć znaczący wpływ na przekaz i formę. Przede wszystkim trzeba przemyśleć kwestię umiejscowienia kasetonów – klient może zadecydować, czy będą one wisieć wewnątrz czy na zewnątrz budynku.

Kolejną sprawą jest powierzchnia, na której mocowany będzie kaseton. To od niej zależy wybór materiału frontu w celu uzyskania jak najlepszej sztywności. Bardzo ważną kwestią jest także ilość zaprezentowanych informacji na kasetonie. Jest to o tyle istotne, ponieważ producent musi wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać podświetlenie do prezentowania danych informacji.

Ceny różnych kasetonów różnią się w zależności od zastosowanego materiału, powierzchni reklamowej, obecności podświetlenia, a nawet wysokości montażu. Widoczność marki i jej promowanie ma dla wielu firm nadrzędne znaczenie, jednak nie oznacza to, że na kasetony świetlne trzeba wydać zawsze dużo pieniędzy. Te z większą ilością udogodnień bądź z nietypowymi kształtami będą kosztować nieco więcej.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
definicja seo Previous post Co to jest SEO?
Next post Jak otworzyć zamek w drzwiach

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Dodaj komentarz